Sunday, July 18, 2010

Chapter 4: Bukti ketibaan Dajjal



Melalui kitab Injil: Dan daku berdiri di atas pasir pantai dan melihat raksasa bangkit dari laut. Mempunyai 7 kepala dan 10 tanduk. Dan di atas tanduknya mempunyai 10 mahkota. Dan di atasnya tertulis ‘KAFIR’. Dan raksasa yang daku lihat seperti harimau, dan kakinya beruang, dan mulutnya singa, dan naga itu memberikanya kekuatan, dan takhtanya dan kuasa pemerintahan yang kuat. Dan dia melakukan semua. Lemah dan kuat, miskin dan kaya, bebas dan terikat. Untuk menerima tanda ditangan kanannya ataupun pada dahinya. Dan apa yang manusia tidak akan beli dan jual, menyelamatkan dia dari tanda itu, atau nama raksasa itu, atau nombor baginya. Di sinilah kebijaksanaan. Biarlah sesiapa yang tahu mengira nombor raksasa akan ia adalah nombor manusia. Dan nombornya ialah 666”.

(Revelation: 13)


Kolej British Heraldry, mengunakan satu sistem garis panduan selama 500 tahun, mencipta lambang diraja Britain. Lambang diraja Britain telah mendedahkan asal-usul negara yahudi Britain. Berikut adalah lambang diraja Britain:


Mengikut kitab Injil, hati ditengah melambangkan raja yahudi, David. Singa dan kuda bertanduk yang memegang perisai yang melambangkan negara Israel. Moto dan perisai kalau diterjemah bermaksud, ‘Tuhan dan hak saya’. ‘Hak saya’ melambangkan hak tulen British untuk memerintah dan takhtanya yang abadi. Sekarang, apa yang menariknya ialah lambang ini mempunyai persamaan yang ketara dengan apa yang disebut dalam kitab Injil yang baru dibaca tadi tentang Dajjal. Benarkah Dajjal akan muncul tidak lama lagi? Sudah tentu, kerana tanda-tanda asas ketibaannya berada disekeliling kita. Kamu lihat lambang yang terdapat pada pintu pagar Istana Buckingham. Bangunan Philips Morris, Amerika Syarikat. Scottish Goverment Building, dan lebih pelik lagi, ia dijumpai pada produk-produk yang selalu kamu beli. Jenama-jenama rokok seperti Benson & Hedges, Shelton, Beltmont yang di hasilkan di Brazil. Jenama rokok Nacional dan Casino, dari Dominican. Jenama rokok seperti Marlboro.

‘Saya datang, saya lihat, saya menjajah’. Para pembaca sekalian, rasanya siapa yang menyebut kata-kata ini? Apa lagi lambang sihir yang kamu kenal? Lambang tengkorak dengan tulang berbentuk ‘X’. Adakah kamu kenal lambang tengkorak tulang ini? Yang mewakili persaudaraan hitam. Kamu boleh dapat mengenal pasti bahawa ia adalah sama dengan lambang lanun. Tapi yang lebih mengejutkan ialah ia sama dengan kumpulan rahsia dimana keluarga Bush dan keluarga-kelurga diraja Amerika yang lain berasal darinya. Pertubuhan Skull and Bones.


Persoalan saya, mengapa lambang ini menjadi begitu masyhur hari ini? Kamu boleh dapati terdapat begitu banyak lambang tengkorak dan tulang bersilang ini pada fesyen pakaian, perhiasan. Dan sebenarnya ia menyelinap tanpa kamu sedari. Rata-rata dari kita menerimanya tanpa memikirkan asal-usulnya. Kamu rasa siapa yang mengawal industri kita? Kamu inginkan jawapannya? Sila perhatikan piramid disebelah. Fahamkan betul-betul.


Sekarang, apa yang boleh kamu kawal ialah dimana kamu membelanjakan wang kamu. Atau lebih tepat ke syarikat mana kamu salurkan wang kamu. Contohnya, tahukah kamu bahawa Starbucks Coffee merupakan salah satu syarikat penyokong terbesar Israel? Membenarkan Howard Scultz untuk menerima beberapa anugerah dari Israel khasnya. Iaitu Anugerah Ulangtahun ke-50 Kehormat Rakan Zion Israel. Jikalau kamu boleh memahami itu, justeru kamu boleh memahami maksud sebenar logo dan nama syarikat itu. Atau dari nama ‘Starbucks’ itu sendiri. ‘Bucks’ bermaksud duit. ‘Star’ pula bermaksud bintang yang merujuk kepada Israel itu sendiri. Jadi ‘starbucks’ bermaksud ‘Duit bagi Israel’.


Lihatlah sekeliling kamu. Kita hidup dalam dunia Zionist. Dengan pemerintah Zionist. Bekerja secara tidak langsung dan tanpa sedar untuk agenda-agenda Zionist. Membekalkan duit untuk syarikat-syarikat Zionist. Hati-hati apabila kamu membelanjakan wang kamu. Dan apa yang kamu bekalkan kepada mereka.

Untuk bukti yang lebih lanjut tentang Dajjal dan pasukan-pasukannya, teruskan mengikuti perkembangan cerita ini.

No comments:

Post a Comment