Tuesday, August 3, 2010

Chapter 9: Sihir dan Lagu (bhg. 1)



















gambar: Golongaan Freemanson yang melakukan upacara pemujaan dan Tuhan-tuhan mesir purba yang dipuja dizaman mesir purba.

Terdapat banyak alatan yang yang digunakan untuk mengekalkan keaktifan sistem Dajjal ini. Beberapa alatnya telah pun di bincangkan sebelum ini. Yang selebihnya akan di terangkan pada berikutnya.

Melalui penghuraiaan kali ini, akan di perjelaskan tentangsebuah alat yang paling berkesan iaitu pengaruh lagu-lagu media. Mesej-mesej yang jelas di tujukan kepada anda adalah yang anda semua temui dalam berita. Mesej-mesej yang ramai gagal untuk fahami adalah yang mempengaruhi anda melalui lagu-lagu, iklaneka, wayang, kartun dan rancangan televisyen.

Ianya perlahan tetapi pasti. Selebriti-selebriti yang menyampaikan mesej ini sama ada mereka sedar atau tidak, mereka mengambil bahagian dalam manipulasi ini. Kerana mereka sendiri menjadi idola untuk pengikut mereka mencontohi. Yang hanya perlu dilakukan oleh pihak ghaib adalah mengawal selebbriti-selebriti ini dan industri yang terlibat dan akhirnya mereka akan mendapat sebuah alat ntuk penguasaan secara besar-besaran. Dan perkara inilah yang telah berlaku sejak abad ke 60-an lagi. Iaitu penyembahan idola terdahulu.

Dan penyembahan idola masa kini adalah seperti filem-filem hollywood, artis-artis barat, kartun dan
Rancangan realiti seperti American Idol. Ini kerana apa sahaja yang datang dari mereka sama ada dari segi ilmu mahupun dalam bentuk hiburan, pastinya ia di pelopori oleh golongan Freemasons atau illuminati. Berikut adalah beberapa gambar yang boleh di jadikan bukti;

No comments:

Post a Comment